Масло RAVENOL STOU 10W40 20L Bag In Box
Масло MOBIL DELVAC XHP ESP 10W40 20L
Масло MOTUL OUTBOARD TECH 10W40 4T 20L
Масло MOTUL OUTBOARD TECH 10W40 4T 20L e масло за морски 4 тактови бензинови двигатели , което е поолусинтетично и специално проектирано за бензинови 4-тактови двигатели, изискващи смазочни материали с одобрение NMMA FC-W, извънбордови и д игатели с извънбордови движител на: BOMBARDIER, HONDA, MARINER, MERCURY, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA ...
Масло RAVENOL Low Emission Truck 10W40 5L
Масло MOBIL DELVAC XHP EX.10W40 20L
Масло MOBIL DELVAC MX EXTRA 10W40 20L
Масло FUCHS TITAN CARGO MC 10W40 20L
Масло TOTAL Energies QUARTZ 7000 10W40 20L
Масло TOTAL Energies QUARTZ 7000 10W40 20L е висококачествено полусинтетично двигателно масло в икономична 20-литрова опаковка, специално предназначена за автосервизи, транспортни фирми и собственици на смесени автопаркове. То осигурява перфектния баланс между доказана защита, надеждност и отлична цена, което го прави универсален избор за поддръжката на огромен брой автомобили.
Масло RAVENOL Expert SHPD 10W40 20L
Масло Shell RIMULA R5 LE 10W40 – 20 литра
Масло Shell RIMULA R5 LE 10W40 - 20 литра е предназначено за тежкотоварни машини с дизелови двигателни масла със синтетична технология
Shell Rimula R5 LE с „енергизирана защита“ се основава на технологията за добавки с ниско ниво на SAPS и затова е подходящ за най-модерните системи за последваща обработка на отработените газове като окислителни катализатори и филтри за твърди частици. Shell Rimula R5 LE 10W40 също е в състояние да постигне значителни икономии на гориво. Защитният ефект се подобрява чрез използването на синтетично базово масло, което повишава активността на добавките. По този начин се постигат икономии на гориво, без да се правят отстъпки за дълготрайността и експлоатационния живот на двигателя.
Масло FUCHS TITAN CARGO MAXX 10W40 20L
Масло FUCHS TITAN CARGO MAXX 10W40 20L е премиум MAXX Performance двигателно масло с нова технология XTL ® . Специално разработен за превозни средства с модерни отработени газове след обработка и турбокомпресор. Добри стартови свойства при студено стареене и стабилност при стареене за икономия на гориво през целия интервал на източване