Масло LIQUI MOLY Top Tec 4600 5W30 5L
Масло LIQUI MOLY Top Tec 4600 5W30 5L е подходящо за бензинови автомобили и за дизелови автомобили с и без филтър за твърди частици.
Модерно моторно масло за бензинови и дизелови двигатели с и без филтър за твърди частици (DPF) и турбокомпресор за изгорели газове. Комбинацията от неконвенционални базови масла, използващи синтетична технология, заедно с най-новата технология за добавки, гарантират моторно масло, което осигурява изключителна защита срещу износване и намалява разхода на масло и гориво, като същевременно гарантира, че двигателят незабавно се захранва с масло. Този продукт позволява интервали за смяна на маслото до 40 000 км, в зависимост от спецификациите на производителя.
Доставя се във физическите ни магазини след предварителна заявка! Масло MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W30 5L
Масло MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W30 5L е 100% cинтeтичнo Ехtrа Fuеl Есоnоmу двигaтeлнo мacлo, ocигypявaщo виcoĸa зaщитa и иĸoнoмия нa гopивo. Моtul 8100 Х-сlеаn ЕFЕ 5W30 e oдoбpeнo oт ВМW Grоuр, GМ (Gеnеrаl Моtоrѕ) Ореl, Меrсеdеѕ и Vоlkѕwаgеn, зapaди cвoитe изĸлючитeлни гopивocпecтявaщи xapaĸтepиcтиĸи. Моtul 8100 Х-сlеаn ЕFЕ 5W30 e cпeциaлнo фopмyлиpaнo зa пocлeднo пoĸoлeниe aвтoмoбили c бeнзинoви или дизeлoви двигaтeли Eвpo 4, Eвpo 5 и Eвpo 6, c aтмocфepнo пълнeнe или тypбoĸoмпpecop, c диpeĸтнo или индиpeĸтнo впpъcĸвaнe.
Масло RAVENOL VSH SAE 0W20 5L
Масло RAVENOL VSH SAE 0W20 5L е синтетично моторно масло с нисък коефициент на триене, произведено на основата на HC (хидрокрекинг) и PAO (полиалфаолефин) с доказаната технология CleanSynto® за бензинови и дизелови двигатели на леки автомобили, с и без турбокомпресор и директно впръскване. RAVENOL VSH 0W-20 минимизира триенето, износването и разхода на гориво и е с отлични характеристики при студен старт. Гарантирани удължени интервали за смяна на маслото, следвайки стриктно препоръките на производителя.
Масло MOTUL 8100 Eco-nergy 0W30 – 5 литра
Масло MOTUL 8100 ECO-NERGY 0W30 - 5 литра е горивоспестяващо 100% синтетично, специално формулирано за съвременни бензинови или турбодизелови двигатели с директно впръскване, изискващи използване на нискофрикционно масло с нисък HTHS вискозитет. Подходящо за всички съвременни турбодизелови или бензинови двигатели, изискващи горивоспестяващо масло (стандарти ACEA A1 / B1 или ACEA A5 / B5). Съвместимо с каталитични конвертори.
Масло RAVENOL VST 5W40 5L
Масло RAVENOL VST 5W40 5L e напълно синтетично PAO (Poly-alpha-olefin) моторно масло. Разработено с уникалната технология USVO®, предназначено за бензинови и дизелови двигатели с и без турбо зареждане и директно впръскване. Технологията USVO® дава възможност продуктът да няма загуби от срязване през целия интервал на смяна и е изключително устойчиво на окисляване. Маслото гарантира безопасност и сигурност за двигателя, както при градско шофиране, така и при шофиране с висока скорост по магистралите. Горивоспестяващо масло с удължени интервали за смяна на маслото в съответствие с инструкциите на производителя.
Масло Motul SPECIFIC 17 FE 0W20 5L
Масло MOTUL SPECIFIC 17 FE 0W20 5L e специално проектирано за някои автомобили на RENAULT (Renault, Dacia, Samsung), пуснати на пазара от 2018 г. и оборудвани с бензинови и дизелови двигатели, изискващи масло, одобрено от Renault RN17 FE. Стандартът RN17 FE не е обратно съвместим с други стандарти на Renault като RN0700, RN0710, RN0720, RN17 или RN17 RSA и следователно не може да се използва при двигатели, изискващи тези норми.
Масло SELENIA QUADRIFOGLIO 5W40 5L
Масло SELENIA QUADRIFOGLIO 5W40 5L е е напълно синтетичен лубрикант, формулиран да подчертае спортните характеристики на двигателите на Alfa Romeo с много висока производителност. Той увеличава максимално спортното представяне, като същевременно поддържа пълна защита на двигателя дори при най-взискателните условия на шофиране.
Масло MOTUL 8100 Power 5W50 5L
Масло MOTUL 8100 Power 5W50 5L e Високоефективно 100% синтетично – двигателно масло ESTER, вдъхновено от конкуренцията и специално проектирано за бензинови или дизелови двигатели, настроени или високопроизводителни, с атмосферно пълнене или турбокомпресор, индиректно или директно впръскване и работещи в широк диапазон от обороти и температури на двигателя, в най-тежките пътни или състезателни условия.