Масло ENEOS ULTRA 5W30 208L
Масло RAVENOL VMO 5W40 208L
Масло RAVENOL VMO 5W40 208L e универсално напълно синтетично моторно масло с нисък коефициент на триене, разработено с технологията CleanSynto ® на основата на PAO. Специална формула, разработена за използване в леки и лекотоварни автомобили с бензинови и дизелови двигатели (също с технология Pumpe-Düse-Technik).
Масло RAVENOL Super Performance Truck 5W30 208L
Масло RAVENOL Super Performance Truck 5W30 208L e високоефективно моторно масло с нисък коефициент на триене, клас USHPD. Благодарение на вискозитет SAE 5W е осигурен отличен студен старт (ниска корозия при студено стартиране). Бързо смазване на всички смазочни точки, дори и при много ниски външни температури. Маслото минимизира загубите от триенето и износването.
Трансмисионно масло Ravenol Getriebeoel EPX 85W140 GL 5 208L
Трансмисионно масло Ravenol Getriebeoel EPX 85W140 GL 5 208L е всесезонно хипоидно трансмисионно масло за хипоидна скоростна кутия, както и за оси, трансфери, трансмисионни предавки, спомагателни скоростни кутии в превозни средства и машини. RAVENOL Getriebeoel EPX 85W-140 GL 5 е смазочно масло за механични предавки, базирано на висококачествени и рафинирани базови масла. Специалните добавки за extreme pressure (ЕР) гарантират отличните свойства на маслото.
Трансмисионно масло VALVOLINE HD GEAR OIL 75W80 – 208L
Трансмисионно масло VALVOLINE HD GEAR OIL 75W80 - 208L e трансмисионно масло за много превозни средства, фокусирано върху приложения за тежки условия. Мекото трансмисионно масло EP е подходящо за скоростни кутии, където производителят посочва GL-4 SAE Смазка 75W-80. Valvoline Heavy Duty Oil Gear 75W-80 осигурява изключителна защита и смазване на скоростна кутия в широк температурен диапазон. По -ниският вискозитет осигурява по -лесно преместване.
Масло RAVENOL FEL 5W30 208L
Масло RAVENOL FEL 5W30 208L e Синтетично масло Mid SAPs с нисък коефициент на триене, разработено с технологията CleanSynto® за най-новите бензинови и дизелови двигатели на леки и лекотоварни автомобили с и без турбо с удължена смяна на маслото. Разработено за икономия на гориво и икономия на енергия в стандартните двигатели EURO IV и EURO V с нормални и удължени интервали за смяна на маслото (до 50 000 км или 2 години, съгласно инструкциите на производителя).
Масло RAVENOL Ultra Synthetik Truck 5W30 208L
Масло RAVENOL Ultra Synthetik Truck 5W30 208L e висококачествено синтетично, икономисващо гориво “Low SAPS” моторно масло за тежконатоварени дизелови двигатели, базирано на най-новата технология за синтез, със специален пакет добавки, разработено със специални базови масла. Маслото е предназначено основно за тежки дизелови двигатели, работещи дори при най-тежки условия.
Масло RAVENOL HCL 5W30 208L
Масло RAVENOL HCL 5W30 208L e синтетично моторно масло, с нисък коефициент на триене, разработено с технологията CleanSynto® за бензинови и дизелови двигатели за леки и лекотоварни автомобили с и без турбо и директно впръскване. Намалява триенето, износването и разхода на гориво и е с отлични характеристики за студен старт. Подходящо за удължени интервали за смяна на маслото, когато това се препоръчва от производителя.
Масло ENEOS PREMIUM ULTRA S 0W30 208L
Двигателно масло ENEOS PREMIUM ULTRA S 0W30 208L е ново поколение напълно синтетично моторно масло превишаващо изискванията на най-новите японски дизелови двигатели и последно поколение европейски бензинови и дизелови двигатели. С подобрената си Low SAPS технология. Висококачествено, усъвършенствано, напълно синтетично моторно масло за повечето модерни дизелови двигатели от Groupe PSA, както и за водещи японски производители на автомобили и корейски автомобили, изискващи 0W-30, спецификация ACEA C2.
Масло VALVOLINE PROFLEET LS 5W30 208L
Масло VALVOLINE PROFLEET LS 5W30 208L e напълно синтетично двигателно масло. Продуктът е подходящ за използване при високоефективни дизелови двигатели от Евро 1, 2, 3, 4, 5 и 6, в камиони, автобуси и промишлени приложения. Изключително високоефективно дизелово гориво (UHPD), изцяло синтетично моторно масло, проектирано да отговаря на най -новите стандарти на ЕС и да защитава най -новите системи за последваща обработка. Уникалната формулировка предлага по -ниско съдържание на сулфатна пепел, фосфор и сяра, за да се защитят най -новите системи за последваща обработка, като системи за рециркулация на отработените газове (EGR), селективно каталитично намаляване (SCR)